lördag 22 januari 2011

Spellbinders Shapeabilities - Nested Hearts

Inom Scrapbooking finns många verktyg och andra roliga grejer man kan förgylla sina alster med. På min topplista hamnar dies i alla former. Spellbinder har många roliga dies och Scrapbruket har ett brett sortiment av Spellbinders. Det som gör Spellbinders dies speciella är att man kan både stansa ut former och embossa dessa i med samma die. Använder man CoreDination tillsammans med dessa dies och sandpapprar blir det riktigt läckert.




Lägg märke till att jag inte har stansat igenom den stora hjärtdiesen utan enbart använt mig av embossingeffekten och förstärkt den genom att sandpappra på det rosa pappret.

Till kortet har jag använt mig av Spellbinders Shapeabilities - Nested Hearts , CoreDination, Petaloos blommor med bling, Quickutz alphabets Bouquet och Dragonfly.

Du hittar mer tips på vad du kan göra med CoreDination i detta inlägget.

Scrappa lugnt!


Inga kommentarer: