lördag 19 februari 2011

Min älskade sötnos!

Idag bjuder jag på en layout som jag gjort efter Lones fina skiss till Scrapbrukets tävling i februari. Du är väl med!



Som bas använder jag vit cardstock och det mönstrade pappret är från en paper pack, Colossal Love Papers från PMA. Du hittar dessa just nu till ett extra bra pris i butiken.





Texten har stansat ut med Quickutz Jolly-alfabet. Förutom alfabetet ingår även lite andra roliga juldies och stämplar i setet. Jag har stanstat ut bokstäverna ur Coredinations Cardstock.



Även hjärtana som hänger i organzaband är utstansade Quickutz hjärtan.



Fjärilar är svåra att motstå. Dessa sötingar kan man göra om man en stans från Martha Stewart.

Glöm nu inte vår tävling i februari!


3 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Åh vilken fiiin layout, Mia=)

kRAM
Jenny/e.j.m

NHL sa...

SÖT! Ja, både LOn och dottern :-)

Maritha sa...

En härlig färgkombo!