onsdag 13 april 2011

Ännu en pudel

I dag bjuder jag på ett kort med en söt pudel, vem vet kanske ett grattis kort till en hundälskare.....


Jag använde mig av en brun cardstock som stome till kortet. Bakom pundeln satte jag ett mönsterpapper med en stjärnhimmel på. Pappret kommer från Papermania.Midnight Fairytale Paperpad i A4 storlek.
Bakom cirkeln syna också en "spetsbård" som jag har skurit ut med hjälp av en X cut dies, Doris.


Jag färglade den söta pudeln med distress Ink refiller. Visst är hon en elegant liten tik.


Bakom blomman satte jag glittriga blommor som jag har klippt ut ur ett mönsterpapper Homespun Chic Heavyweight paperpad. Blomman har jag gjort med hjälp av en quilling blom dies.

Material från Scrapbruket:

*Cardstock
*Stämpel pamperedpets poodle
*Mönsterpapper Papermania .Midnight Fairytale Paperpad i A4 storlek.
*Mönsterpapper Homespun Chic Heavyweight paperpad
*Cuttlebug qulling dies blomma
*Distress Ink refiller
*X cut dies bårder "Doris"

Må så gott!


Inga kommentarer: