torsdag 26 maj 2011

Ett kort i vintage anda

Go kväll i stugorna!
Har Ni varit inne och kikat bland alla nyheter hos Scrapbruket?
Så många härligt inpirerande och läckra produkter har landat i butiken, några av dem landade i min låda... 
härliga produkter som gjorde att det riktigt började klia i fingrarna att få sätta sig ned och börja scrappa.

I dag bjuder jag på ett kort i vintage anda, ett kort med motiv från de läckra LaBlanche stämplarna, som finns i butiken.


Jag färglade stämpelmotivet med distress Ink refiller och chalks (krita). Bakom stämpelmotivet syns mönsterpapper från "7 Gypsies 6X6" Conservatory paper pack". Själva kortbasen är gjord av Kraft papper "Papermania". Ett härligt kartongfärgat papper, i samma pack ingår också papper med linjer och rutor. Med hjälp av en Distress It all  maskin har jag rivit alla kanter runt kort basen så att det ser lite slitet ut.


Dessa dekorationer använde jag:

*spets från egna gömmor

Må så gott!




Inga kommentarer: