onsdag 6 juli 2011

En layout om Valborg

I dag bjuder jag på en layout med ett härligt sprakande foto.


Med ett härligt embossat CoreDination papper som bas så behöver man inte alltid så mycket mönsterpapper. På denna layout valde jag att låta CoreDination pappret fungera som mönsterpapper, jag doodlade (egen ritade klotter) och gjorde egna dekorationer av BoBunny Timepiece collection.
Vimplarna har jag klippt ut själv och bokstäverna kommer från paper pad, se länk ovan,


För att göra mina blommor så vlde jag att använda mig av ett vinrött CoreDination papper. Jag stansade ut delarna till mina blommor med hjälp av Tim Holtz dies pappersrosett samt Tim Holtz dies Tattered Florals.
Till blommans mitt använde jag stickers som medföljer i BoBunnys Timepiece Paperpad.

Må så gott!






1 kommentar:

Cina99 sa...

Åh vilka snygga blommor!