lördag 2 juli 2011

Ett presentkort till mor

Min mor fyller år och vi tänkte ge henne en korg fylld med presenter som bara är till henne.
Min mor köper väldigt sällan något till sig själv, köper hon något så är det till familjen eller till min far.
Så därför tänkte vi syskon att i år skall mor får egna saker, lite lyx i tillvaron.

En av presenterna är ett presenstkort på en baddräkt. Min mor har i måmga år sneglat på specialsydda anpassade badräkter , men har alltid tyckt att det är för dyrt.
Men nu så.......

Ett presentkort med en korsett/badräkt på fyllde med pengar fick det bli:


Själva basen till kortet är gjord av ett CoreDination papper med struktur, som också säljs i paper pad. För att få fram strukturen lite extra har jag slipat hela basen med ett fint sandpapper. Mönsterpapprena kommer från BoBunnys Timepiece paperpad, härliga dubblesidiga mönsterpapper i murriga färger.


Den lilla söta charmen finns att köpa i en blandpåse med olika charms i, den hittar du HÄR.

Må så gott!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
VIlket fräckt kort.
Men...hur har du gjort korsetten?? HAr du nån mall??
Mvh Jeanette.