måndag 19 september 2011

Dags att börja med julkorten!

Nu är det tre månader kvar till julafton. Det har kommit in massor med julprodukter shopen, stämplar, papper, band och mycket annat kul.


Till kortbasen har jag använt mig av vit Coredination. Det mönstrade pappret kommer från Papermania och kommer i en paper stack. Den finns i 12x12 och 6x6. Snögubbestämplen kommer i ett set med många andra härliga stämplar. Jag gillar speciellt att man kan se stämpelmotivet när man stämplar. Snöflingor och snögubbar matchar varandra bra och dessa snöflingor har jag stansat ut. 


Motivet är målat med Copic


Lite här och där har jag kladdat med Tim Holtz Crackle Paint


Ha en skön måndag! 













1 kommentar:

Morfen sa...

Ja verkligen dags att börja med julkorten nu. Tack för inspirationen, nu är det bara på med julmusiken och fram med glöggen så kommer nog skaparlusten fram. :)