onsdag 14 september 2011

Mys på Kanarieöarna

Denna onsdag bjuder jag på en layout med mönsterpapper från DCWV "vintage" stack. Helt underbara papper med ljuvliga vintage bilder på, där själva bilden i sig är en härlig dekoration för din layout.


Så här blev min layout:

Både skeden och gaffeln har glittrig ytfinish vilket ger en läcker effekt, mot det övriga matta färgerna på mönsterpapprena. Till detta papper valde jag att endast använda mig av ett foto och blommor som dekorationer. Blommorna finns i butiken, och det är dessa jag har använt mig av, liljor och Flora doodles, Petaloo. Rubriken är skriven med mini alphabet från Papermania Alphamini cardstock samt rub on bokstäver.



Som vanligt finner du materialet i butiken och dessutom en hel mängd med härliga nyheter.

Må så gott!


Inga kommentarer: