lördag 29 oktober 2011

Snart Farsdag, ett kort till pappa

Snart är vi inne i november och fars dag närmar sig.
I dag har jag gjort ett farsdags kort, ett kort till min kära far.

Så här blev det:


Jag använde ett grönt CoreDination cardstock till kortets bas. Därefter valde jag ut vilka papper jag skulle använda. Det blev mönsterpapper från Basic Grey, My Minds Eye och Graphic 45.
Jag stämplade upp stämpelmotivet, Graphic 45 på ett brunt cardstock, därefter chakade jag kanterna med min svarta Distress Ink dyna. Just nu är det rea på Grahic 45 stämplarna 45 kr och dessa finner ni HÄR.

De scalloped cirklarna som ni ser på kortet har jag skurit ut med min spellbinders dies och även här chalkat kanterna runt cirklarna.





Övrigt material finner ni också i butiken:


Må så gott!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefräckt och härliga höstfärger, pappa blir garanterat glad :-D

Anette sa...

Snyggt och läckra färger!

Tigerblomma sa...

Härligt farsdagkort!