onsdag 8 februari 2012

Grattis på födelsedagen, ett kort

I dag har jag gjort ett kort med en söt liten clearstamp flicka. I detta clearstamp set medföljer också stämplar med en the kanna och the koppar. Flickan finns i olika teman och kostar 45 kr, ni finner dem HÄR.


Mönsterpapprena jag har använt mig av kommer från Papermania "Capsule Burleigh Blue" samt papper från Dovercraft "Tea House" 12"


Jag stämplade upp mitt motiv på Dovercraft premium white card för stämpling. Endast 19 kr för 10 ark (A4). Ni hittar dem HÄR

Jag färglade mitt motiv med mina nya Spectrum Noir pennor. 
Spectrum Noir är en alkoholbaserad penna, där de två spetsarna likanar ProMarkers. 
Pennorna finns i 168 olika färger och säljs i 6 pack och fyra stycken 24 pack. Pennorna har utbytbara spetsar och kan även fyllas på när färgen tar slut. Vill man ha en blender till så säljs den i 6 pack essentials, ni finner dessa HÄR.



I ena hörnet av kortet satte jag en svagt rosa blomma från Prima, "Jinny".

Allt material finner ni i butiken.

Må så gott!






Inga kommentarer: