onsdag 22 februari 2012

Orust, en layout

Ett återkommande semestermål för mig och min familj är västkusten, Grebbestad, Falkenberg, Orust och smögen etc. Förra sommaren tillbringade vi våra semester veckor på Orust, där vi hyrde ett hus vid vattnet. Tokiga i skaldjur som vi är, ordnade vi en kväll med en härlig skaldjursbuffe till middag.

Så dagens layout har temat skaldjur, så här blev den:



Jag har använt mig av ett vitt CoreDination papper till layoutens bas. Mönsterpapprena kommer från Docrafts Papermania, Burleigh Blue 6X6". Jag stansade ut vimplarna med spellbinder Shapeabilities dies, Nested Lacey Pennants. Jag chalkade alla kanter med min distress Ink dyna och byggde upp min layout lager på lager. Blommorna kommer från Prima, säljs i sex pack i olika färger, ni hittar dem HÄR.
I ena hörnet av layouten satte jag tre stycken brads från Docrafts Papermania.



Stämpeln med texten "Just a note" med skylt kommer från ett clearstamp kit, Forever Friends "The good life.

Allt material hittar ni i butiken.

Må så gott!



Inga kommentarer: