måndag 13 februari 2012

Valentines day!

Imorgon är det dags - Valentines day, eller Alla hjärtans dag! Ett handgjort kort och en tag som är gjort för en speciell person är kärlek, eller hur?


Som bas har jag använt Coredination. Det mönstrade pappret liksom den söta rutan med you+me är från My Mind Eye och finns i storlekarna 12x12 och 6x6. Till dekoration har jag använt mig av Bakers Twine i en rosa färg, i shopen hittar du en läcker variant i rosa och rött. 


Jag stansade ut en tag med Tim Holtz Die Tag and Bookplate. Jag har använt mig av mönsterpapper från My Minds Eye i storleken 12x12. När jag stansade ut tagen la jag även dit en hjärtdie från Sizzix för att få ett utskuret hjärta i tagen. Tagen har jag sedan stämplat med Pink Paislees clear stamps med distressfärgen Victorian Velvet. 


Ha en underbar måndag! 






Inga kommentarer: