onsdag 7 mars 2012

Snart 13

Snart 13 blev rubriken till dagens layout:


Jag har använt mig av ett vitt Coredination papper till layoutens bas och mönsterpapper från Basic Grey "Kissing Booth" och My Minds Eye "Love Me". Jag skar pappret med siffror och hjärtan på i remsor som jag chalkade runt med min Distress Ink dyna. Jag klippte också ut små vimplar som jag limmade fast i en rad.


Högst upp på satte jag rubriken "Snart 13" med bokstäver från doodlebug, dessa är orangea men just nu kan ni köpa det rosa alfabetet på rea, endast 29 kr. Ni finner dem HÄR. De små fåglarna har jag klippt ut från ett av mönsterpapprena från Basic Grey "Kissing Booth". Alla fåglar har fått ett lager Glossy Accent över sig.

En fin blå pappersblomma från Prima fick pryda ena hörnet av fotot.



Nu skall jag boa in mig i min scraphörna och scrappa vidare.
Må så gott!








2 kommentarer: