onsdag 13 juni 2012

Ett kort i lila nyaser med en söt liten älva

Det är inte alltid man behöver stämplar för att göra kort, här har jag använt ett motiv från ett cut out ark med söta blomster älvor på.
Hos Scrapbruket finns det olika die cut ark att välja mellan och ni hittar dem HÄR



.

Mönsterpappret kommer från Dreamcatcher och går i lila nyanser. Jag har chalkat alla kanter med min distress Ink dyna. Som dekorationer har jag använt ett brunt doodle twin snöre. Dessa säljs i rullar på ca 18 meter snöre.



Den söta älvan limmade jag fast på en bit cardstock. Hela motivet går i shimmrande lila nyanser.
Tre lila blommor med lila pärlemor brads fick pryda ena hörnet av motivet. Blommorna säljs i fler pack Capsule Petals "Boysen berry". Här hittar ni bradsen.



Allt material hittar ni i butiken.

Må så gott!




1 kommentar:

Ida sa...

Hejsan. Jag såg på svensk scrapbooking att du ville sälja din ecraft. Jag är lite intresserad så har du inte sålt den än får du gärna skicka ett mejl, idastrid_@hotmail.com. �� Med vänlig hälsning, Ida