söndag 15 juli 2012

Sommartävling

Nu när det är sommar och semester så får jag mer tid att scrappa. För alla er som har det likadant så får du här en sommartävling för att kicka igång ditt kreativa skapande lite extra.

Tävlingen går ut på att lifta Malenas layout. Du kan göra kort, layout eller nåt annat och du ska inspireras av layouten. När du skickar in så vill vi att du berättar vad du inspirerats av på ursprungsalstret.

Priset är ett överraskningspaket värt 200 kr.



Du får gärna blogga ditt bidrag under tävlingens gång, länka gärna tillbaka. Ditt bidrag ska vara unikt och nygjort för denna tävlingen. Layout, kort eller alterbidrag är välkomna. Du kan enbart delta med ett bidrag.

Ditt bidrag vill vi ha senast den 25 aug till mailadress
scrapbruket@hotmail.com
En vinnare utses av Scrapbruket och dess DT.
 
Lycka till i ditt skapande och ha en härligt kreativ fortsättning på sommaren!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Tack för inspirationen. NU har jag även bloggat och länkat mitt bidrag.. :)

Unknown sa...

Nu är jag med och tävlar! ta er gärna en titt, tack för all inspiration och för en rolig tävling!

http://sofiespysselverkstad.blogspot.se/2012/08/scraplift.html

Annika sa...

Så fin LO, nu har jag mailat och bloggat om mitt bidrag. :)

http://mamura75.blogspot.se/2012/08/utmaning-hos-scrapbruket.html

Lisa-olsi sa...

Trevlig utmaning, jag har gjort en LO
och jag har mailat in mitt bidrag,
den finns även i min blogg:
http://lisa-olsi.blogspot.se/2012/08/en-lo-pa-elliot-och-min-post-i-dag.html
Ha det gott alla//Lisa