onsdag 15 augusti 2012

En lo i A4, Camden market

I våras var jag och mina väninnor i London över en weekend.
Och detta vill jag såklart föreviga i ett album.
Jag har denna gång valt att scrappa mina layouter om vår resa till London i A4 format.
Och i dag visar jag en av dem här.


Jag har valt att använda mig av ett ruffigt CoreDination papper till layoutens bas. Pappret går i en härlig blå nyans och heter "Vintage Collection". Mönsterpappret kommer från Fabscrap, "Rustic fishing", ni finner dessa HÄR . Så här ser de övriga papprena ut i kollektionen.


Jag inspirerades av munkarnas form och stansade ut cirklar med en spellbinders dies.
Dessa cirklar är utstansade från mönsterpappret Prima, "Yuki for Ruby violet". Ett papper i storlek 6X6 som säljs i paperpads. Dekorationer blått snöre, twins och bling.



Må så gott!


Inga kommentarer: