onsdag 3 oktober 2012

Goa svärföräldrar

Denna onsdag bjuder jag på en layout med mina goa svärföräldrar.


Till denna layout har jag använt mig av Primas nya papperserie Zephyr. Dessa härliga paper är dubbelsidiga och säljs i 8-pack. De kostar 59 kr och ni hittar dem HÄR.

Så här ser resten av serien ut:


Lite detalj bilder på min layout:




Jag sprayade Glimmer Mist Patina på några Prima canvas dekorationer. Här ser ni den ena med teaxten "Kalas" på. När sprayen hade torkat stämplade jag dit ordet "Kalas" med mina Prima Press stamps. Ni finner dessa alfabetsstämplar från Prima HÄR.

Övriga dekorationer:

Journalingkortet från Prima går i samma stil som mönsterpapprena.
De är helt bedårande, underbart romantiska.
Så här ser de övriga journalingkorten ut:


Må så gott!


Inga kommentarer: