lördag 27 oktober 2012

Sushibuffé

För oss som bor på landet är det härligt att åka på semester och få möjlighet att pröva på storstadens exklusiviteter som en härlig sushibuffé en regnig dag i Göteborg.
 
Jag har utgått från ett enkelt cardstock. Jag började med att stänka färg i svart och orange. Jag stämplade sen över och underkant med en liten bårderstämpel från Prima. På sidorna fäste jag washitape. Pilmönstret är gjort med hjälp av en mask och stämpelfärg. Jag valde neutrala toner på de mönstrade papperen för jag ville lägga till färgerna i blommor, bokstäver och brads.
 
 


 
 
Materiallista:
Cardstock - Coredinations
Mönstrat papper - Back to Basic Christmas, Timeless
Dekorationer - Blommor Dovecraft Princess Fairytale, små BradsFabric Brads , washitape, bokstäver
Stämpel - Rosarian 2
 
 
 

Inga kommentarer: