lördag 10 november 2012

Du är en så härlig människa

Jag är kär - både i min härliga dotter och i Dylusions färger.
 
 
Jag har använt gult, rött, svart till den här layouten. Jag stämplade på kanterna med en stämpel från Kaisercraft. Kasiercraft har många fina bakgrundstämplar som passar bra till scrapbooking. Just den här ser inte vid första anblicke ut som en bra bakgrundsstämpel men som ni ser passar den utmärkt. Det är härligt med material som går att använda på många olika sätt.
Som ni märker är jag väldigt förtjust i olika bokstäver. Jag letar alltid efter prisvärda och användbara bokstäver i olika färger och former så att jag kan skapa som jag vill. Jag gillar att kombinera olika stilar och färger som på den här layouten. Efter ett tag så är klistret inte det bästa så för bästa resultat limmar jag dit mina bokstäver.

Docrafts Sticky Glue Pen är jättebra till det här.
 Den är inte som vanliga limpennor med tunnt lim som är svårt att fästa större saker med. Den här innehåller "vanligt" lim fast pennformen gör det väldigt smidigt att hantera. Den är också väldigt prisvärd - just nu 19 kr!


1 kommentar:

Lisa sa...

Häftig och färgstark layout!

Kramar Lisa