lördag 26 januari 2013

Dags för äventyr



Det är så härligt att njuta av sommarens minnen i form av foton nu i den bistra vinterkylan. Det här fotot är lite tokigt och roligt med min dotter på väg ner till vattnet med sin gummibåt. Lillebror kommer efter med ryggsäck redo för äventyret! 
Jag har låtit fotot dominera layouten med ett diskret mönstrat papper från Ruby Rock It som bakgrund. Jag har använt både fram och baksidan vilket är möjligt när man scrappar i det lilla formatet som jag gör ibland. Remsan i överkanten är från baksidan liksom fjärilarna. En fjäril kom mitt på fotot men bakom det så nu är det ett litet hål där vilket inte syns. Jag har stämplat med små söta stämplar från Prima som ser ut som vass och passar så bra till bilden. Titeln är skriven med stickers från Doodlebug



Inga kommentarer: