onsdag 23 januari 2013

Ett TACK kort

I dag bjuder jag på ett TACK kort med härliga mönsterpapper från Kaisercraft "Tropicana", ett dubbelsidigt mönster papper i format 12".

Så här blev mitt kort:


Stämpeln kommer från Prima och heter "Firefly". Ni hittar den HÄR. Jag stämplade upp den på stämpelpapper med en brun stämpeldyna. Tog ett spillpapper i blå nyans och satte som en ram runt rosen. Runt ramens kant satte jag stickles. Även de söta fjärilarna på mönsterpappret fick lite stickles på vingarna.

Texten "Thank you" kommer från ett clearstamp set som medföljer i tidningen Docraft Creativity nr 36, som ni hittar HÄR.

En knappnål i från mina gömmor samt några rosor fick dekorera mitt kort.
Rosorna kommer från Prima och säljs i 24 pack, blandat med blad. 

Må så gott!





Inga kommentarer: