onsdag 10 april 2013

Sidor i min egengjorda smashbok

Förra veckan bloggade jag en minibok som jag hade gjort. En egengjord smash-book.
I dag och några veckor framåt tänkte jag blogga sidorna i den.

Framsidan:

Sid ett:


En närbild:


Min familj

Till denna sida har jag använt mig av utklippta dekorationer från ett mönsterpapper från Prima "Lifetime" collection. Fjärilen kommer från Prima flowers "Divine col"



Ett ordspråk "Happiness depends upon ourselves" skrivna med små alfabetsstickers.

En "ART" sida som jag har gjort på en bit akvarellpapper som jag grundade med Gesso. Därefter har jag sprayat med mist. Använt mig av en mask och modeling paste samt stämplat med en fjärilsstämpel från Prima "Engraver".

Tanken med denna smash bok är att jag ska fylla den med små tänkvärda citat/ordspråk blandat med foton och bilder som betyder mycket för mig. Fortsättning följer nästa onsdag.

Må så gott!





Inga kommentarer: