fredag 19 juli 2013

EN UNDERBAR MINI MI-BIL

Kolla in den här raringen...
Den här bilen väckte stor uppståndelse när den dök upp på Vilda Stamps sommarscrapträff i Floda :-). Jag som har förmånen att känna ägarinnan, hade fotat den vid ett tidigare tillfälle...


Kolla in längden på ögonfransarna :-).





Så när det fanns en utmaning att ta fasta på - på Vildaträffen, tänkte jag använda mig av fotona på mini mi-bilen... i mini-format :-).


Jag hade ju lekt med krympplastfigurer dagen innan, så det var ju bara till att mata in två stämplar på layouten... I det här fallet hamnade Gammal kärlek rostar aldrig på vänstersidan...


Och ett cyklande par på höger nedersida :-).



Temat var sommar...
Här har jag använt mig av en kantstans, som jag fick låna från Inola-Ingrid. Tack så mycket, tjejen!

Stjärnan är också en nedkrympt figur... av en stjärna jag stansat ut med Sizzix tjocka stansmall Stars.


Stickersen med uttrycket Lev det liv du föreställt dig, har jag gjort själv i Word.


Här ser du också att jag krympt ned Tim Holtz långa filmstrip. Jag stansade ut den i krympplast och värmde plasten med embossingfönen...



1 kommentar:

Ulrika Nelson sa...

Stolt ägarinna av bil och detta vackra konstverk. Tufft och härligt! Annorlunda, med många minifoton! Du är fantastisk och SÅ kreativ!