torsdag 21 november 2013

Här är jag!

Hej!
Det är jag som är Madeleine.
Bor i ett hus utanför Kumla med min man, två pojkar, en hund, två katter o ett akvarium.
Bra scrapbook material. :-)
Mitt största intresse (förutom familjen så klart) är scrapbooking. ÄLSKART!

Jag fastnade för scrapbook 2009. På min födelsedag det året fick jag en bok av min mans bror. Den handlade om scrapbook. Dagen efter åkte jag och handlade mitt första scrapbook-kit.

Blev kär i scrapbook då och där.

Jag vet inte riktigt om jag har hittat en stil att scrappa i . Jag gillar alla stilar. Provar på nya saker. Altra, LO, kort och mycket mer. Återanvänder gamla idéer och gör om dom. Älskar att shoppa nya saker. Mini album ligger mig varmt om hjärtat. Gillar att kladda med färger.
Bara att få skapa och att använda min kreativitet gör mig lycklig.

Att få vara en inspiratör för scrapbruket är för mig en ära.
Hoppas att kunna få inspirera andra med det jag skapar.

Mycket nöje.

Inga kommentarer: