torsdag 6 augusti 2015

KÄNNER MIG TAG(GAD)


Hej!
Efter att ha varit frånvarande från bloggen en tid, så har nu inspirationen kommit tillbaka.
Jag har helt enkelt gått igenom lite av de äldre scrapp sakerna jag har i min samling och funnit massor med inspirtation där!



Här är en TAG som jag tyckte var kul att göra.
Jag stansade ut TAGen med Tim Holtz Tag-stansmall. Den största är den jag gillar mest.
Färgade in den med distressfärger och sprayade med Glimmer mist.


Klistrade fast några snygga bitar med Washitejp.
Stämplade en av Tim Holtz figurer på ett annat papper och färgade in den med Distress Markers. Stämplade en omgång extra med vingar som jag färgade lite mörkare. Limmade fast allt på Taggen.
Texten är också från en av Tim Holts äldre stäplar.
Fjärilen är från Tim Holtz häfte med klistermärken.


Önskar er en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: