torsdag 7 september 2017

BOKMÄRKE #2

Hej!
 Idag vill jag visa er ett bokmärke. Detta bokmärket går i gröna toner då den som ska få det gillar just grönt.
Jag började med att stämpla flickan på ett vitt papper. Jag färglade henne och klippte ut henne längs med ytterlinjerna. Så gott det gick.
Jag förvarar mina spillbitar i tidskriftssamlare. Där har jag sorterat dom efter färg.
Så jag gick lös i den gröna lådan.
Hittade gamla men fortfarande fina papper som fick bli min bakgrund.
Jag färgade in kanterna med distress färg.
Jag la på några bitar washitejp. Sedan satte jag fast bokstäverna.
Ett bokmärke är ju en perfekt liten present att ge till nån som kanske bara är en bra vän, eller som har hjälpt till med att kolla till katten när man varit borta nån dag.




Hoppas ni finner inspiration!

//Madde

Inga kommentarer: