torsdag 22 februari 2018

BOKMÄRKE

Hej!

I dag vill jag visa er ett bokmärke.
Här hemma på min gata i stan...på landet, så har någon vänlig själ ställt upp ett skåp längs med vägen. I detta skåpet finns det böcker. Dessa böcker får den som vill ta en bok eller lämna en bok.
Jag lämnade detta bokmärket där häromdagen. I dag när jag gick förbi så hade någon tagit mitt bokmärke. Tänk, någon sitter därhemma o läser en god bok och lägger mitt bokmärke i sin bok när den är klar. Man blir liksom glad.
Plus att bokmärket blev ju fint.



Ett papper i lagom bokmärkesstorlek.
Stämplade Gorjuss flickan direkt på pappret och färglade henne.
Sedan stämplade jag lite text i bakgrunden. Gnuggade på lite distressink. Knöt ett fint snöre i toppen. Sen var jag klar!

Hoppas ni finner inspiration!
//Madde

Inga kommentarer: