torsdag 15 februari 2018

KNASIGA MOJITO

Hej!

I dag vill jag visa er en LO på mig o mina vänner från midsommarafton 2017. Nu när det är så kallt så måste man ha varma minnen. Och ett knasigt minne är bland det bästa som finns!


Jag började med ett vitt Cardstock. Jag målade en ram med Primas Acrylic paint Opal magic. Mycket lätt att stryka ut och täcker bra. Plus ett riktigt snyggt skimmer i färgen.
Jag la på lite olika spillbitar av möstrat papper ovan på en väv.
Jag stämplade en STOR fjäril och klippte ut den. Men den blev bara halv.
Många blommor fick vara med på min LO. Några halvpärlor och snören fick också pynta lite.


Jag målade även en liten bit papper som jag stansade ut ett blad i från.
Blev riktigt snygg effekt på den. 


Hoppas ni finner inspiration .
Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer: